RSS

Nanguyab by On and Off

11 May

Nanguyab
Nanligaw

Kung maka kita ko nimo
Tuwing nakikita kita
Nganong na ulaw ko
Bakit nahihiya ako
Kung mag tan-aw lang unta
Kung tumingin lang sana
Dili ko ka agwanta
Hindi ko matitiis

Ang dughan ko nagkatawa
Nagagalak ang puso ko
Tungod sa imong kagwapa
Dahil sa iyong kagandahan
Kaluy-e ning dughan ko
Kaawaan mo itong puso ko
Nahigugma nimo sa tago…
Lihim na umiibig sa’yo

Chorus

Pwede ba… (Pwede ba…)
Pwede ba… (Pwede ba…)
Pwede ba…
Pwede ba…
Nga kitang duha karon magkauyab na
Na maging tayong dalawa na
Kana kung pwede lang, kung pwede lang…
Yun ay kung pwede lang, kung pwede lang…
Kay kulba na kaayo ang akong dughan
Kasi ang aking puso ay lubos na kinakabahan

Nganong karon pa jud
Bakit ngayon pa
Nanguyab ko nga naglisod
Nanliligaw ako nang gipit
Dili sad ko ka buot kay
Hindi ko naman madidiktahan
Ang dughan ko nag buto-buto
Ang puso kong sumasabog

Ang kasing-kasing ko nagkatawa
Nagagalak ang puso ko
Tungod sa imong ka gwapa
Dahil sa iyong kagandahan
Kaluy-e ning dughan ko
Kaawaan mo itong puso ko
Nahigugma nimo sa tago…
Lihim na umiibig sa’yo

Repeat Chorus
Instrumental
Repeat Chorus (2x)

Kay kulba na kaayo ang akong dughan (2x)
Kasi ang aking puso ay lubos na kinakabahan (2x)

 
 

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
