RSS

Nursing by Indephums

08 Nov

Kani-adtong uyab pa tang duha
Noong mag-kasintahan pa tayong dalawa
Pinangga kaayo tika
Lubos kitang minahal
Wa ko magtoong kalit kang ma-usab
Hindi ako makapaniwala na bigla kang nagbago
Kay naa diay kay laing uyab
Mayro’n ka palang ibang kasintahan

REFRAIN
Pagkalisod jud ni ining gugma
Ang hirap naman nitong pag-ibig
Kung mapul-an na e-etsapwera
Kung mayamot na, e-etsapwera

CHORUS
Ayo ayo nalang sa imong bag-o karon
Ingat na lang sa bago mo ngayon
Ug hinaot unta ikaw panggaon ug tarungon
At sana ika’y alagaan at igalang
Hangtud sa inyong kaminyoon
Hanggang sa inyong kasal

Milabay ang mga adlaw
Lumipas ang mga araw
Mauwaw ka nako motanaw
Hindi makatingin ng diretso sa akin
Basig guilty ka nga naa kay kabit
Baka guilty ka na na mayroon kang kabit
Wala man ta tika tagaig pasakit
Hindi naman kita sinaktan

REPEAT REFRAIN
REPEAT CHORUS

BALAK (TULA)
“Ang adlaw mitungaw
Dumating ang araw
Nga ang kasing-kasing ko galatagaw
Na ang puso ko’y lumisan
Ako, wala jud kahibaw
Hindi ko man lang alam
Kung ngano ako wa matagbaw
Kung bakit hindi pa ko nagsawa
Sa pasakit ug kalinaw
Sa sakit at payapa
Nga gihatag gikan sa ibabaw
Na binigay mula sa ibabaw
Ako na lang dawaton
Tatanggapin ko na lang
Kapalaran na wa nako gihandom
Ang kapalaran na hindi ko hinangad
Busa karon,ako.. kini… ipatigayon”
Kaya ngayon, ito’y aking hahayaan

REPEAT REFRAIN
REPEAT CHORUS (2x)

NOTE: The video shown here is not an official music video released by Indephums.

 
Leave a comment

Posted by on November 8, 2010 in Cebuano to Filipino, Kantahan

 

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

 
