RSS

Tabang by Assembly Language

02 Nov

TABANG
TULONG

Nganong ang mata moluha man?
Bakit ang mata lumuluha?
Gibati ko dili ko gyud mapugngan
Di ko mapigilan ang damdamin ko
Nganong maghuot man akong dughan?
Bakit sumisikip ang dibdib ko?
Dili ko gayod masabtan
Di ko talaga maintindihan

Nganong ing-ani man ko ka pobre?
Bakit ako ganito kahirap?
Sayop seguro ang akong paagi
Mali siguro ang ginagawa ko
Pero gibuhat ko na ang tanan
Pero ginawa ko na ang lahat
Karon mangayo ko og tabang.
Ngayon hihingi ako ng tulong

CHORUS
Tabang ginoo
Saklolo Panginoon
Nganong nag-antos ko pag-ayo
Bakit ako sobrang nagdurusa
Wa’ koy kwarta ipalit
Wala ‘kong perang pambili
Ge gutom ko pila na ka beses…
Ilang beses na ‘kong nagutuman…

Permi lang kung nag-antos
Lagi na lang akong nagdurusa
Permi lang magsuwa og ginamos
Lagi na lang bagoong ang ulam
Wa’ gyud ko katilaw og inasal
Ni hindi pa nakatikim ng inihaw
Kay lagi uyamot man
Kasi mahirap lamang

Nganong ing-ani man ko ka pobre?
Bakit ganito ako kahirap?
Walay kwarta akong mommy og daddy
Walang pera ang aking mommy at daddy
Pero gibuhat nila ang tanan
Pero ginawa nila ang lahat
Aron mangayo ko og tabang..
Para manghingi ako ng tulong

REPEAT CHORUS 2X

NOTE: The video shown here is not an official music video released by Assembly Language.

 

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
