RSS

Naglibog by Jay-R Siaboc

02 Nov

NAGLIBOG
NALILITO

Unsa man ang imong gusto
Ano ba ang iyong gusto
Mura nakag way klaro
Parang ang labo mo na
Tinuod ba ang gugma mo
Totoo ba ang pag-ibig mo
Nga lubog pa sa milo
Na malabo pa sa Milo

*
Matag lakaw nato
Bawat labas natin
Manuroy ta sa Mango
Pumapasyal tayo sa Mango
Maghilak kung di mogasto
Umiiyak kung di gagastos
Para lang maka remedyo
Para lang maka-remedyo

**
Wa ko kasabot
Di ko na naiintindihan
Sa tinu-oray lang
Sa totoo lang
Kay ako naglibog na
Kasi nalilito na ‘ko
Ug hapit na mabuang
At malapit nang mabaliw

***
Unsa man ang imong ganahan
Ano ba ang iyong gusto
Seryoso ba o binuang lang
Seryoso ba o lokohan lang
Kay kung ako ang pangutan-on
Kasi kung ako ang tatanungin
Ikaw ang akong pabut-on
Ikaw ang bahala

REPEAT ***

Kung naglibog pa
Kung nalilito pa
Ayaw pagdali ug huna-hunaa
Wag madaliin ang pag-iisip
Para dili magmahay
Para hindi magsisi
Kay mao man sad imong ampay
Kasi ito naman ang hilig mo

REPEAT * and **
REPEAT ** 2X

REPEAT LAST STANZA
REPEAT * and **
REPEAT ** 2X

NOTE: The video shown here is not an official music video released by Jay-R Siaboc.

 
Leave a comment

Posted by on November 2, 2010 in Cebuano to Filipino, Kantahan

 

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
