RSS

Gidawat Ko Ang Tanan by Nfocus Band

02 Nov

GIDAWAT KO ANG TANAN
TINANGGAP KO ANG LAHAT

Ako kahibalo nga dili angay ang manguyab nimo
Alam ko na hindi dapat maging kasintahan mo
Kay ikaw tag-iya na sa akung suod nga amigo
Kasi ikaw ay may-ari na ng malapit kong kaibigan
Pero gidawat ko ang tanan bisag sakit sa akong dughan
Pero tinanggap ko ang lahat kahit na masakit sa damdamin
Gihatagan tika og kagawasan
Binigyan kita ng kalayaan
Wa ko mahisabti ang kalipay sa dihang nag uban ta
Hindi ko maintindihan ang ligaya noong tayo pa
Wa ko mahisabti ang kasakit sa dihang nag uban mo
Hindi ko maintindihan ang sakit noong naging kayo
Pero gidawat ko ang tanan bisag sakit sa kong dughan
Pero tinanggap ko ang lahat kahit na masakit sa damdamin
Gihatagan tika og kagawasan
Binigyan kita ng kalayaan

CHORUS
Og dili ko hikalimtan ang tanan
At di ko kakalimutan ang lahat
Kay ikaw kining niining kasingkasing
Kasi ikaw ang laman ng puso ko
Sundon ko ang tanan nimong gusto
Susundin ko lahat ng gusto mo
Bisag og sakit pa sa akong bout
Kahit na labag sa aking loob

Pwerte nimong lipaya pagkahibalo nga imo na diay siya
Sobrang saya mo nung nalaman mong sa’yo na pala siya
Pwerte nakong hilaka pagkahibalo nga kamo na diay nga duha
Sobrang umiyak ako nung nalaman kong kayo na palang dalawa
Pero gidawat ko ang tanan bisag sakit sa kong dughan
Pero tinanggap ko ang lahat kahit na masakit sa damdamin
Gihatagan tika og kagawasan
Binigyan kita ng kalayaan

REPEAT CHORUS

INSTRUMENTAL

Og dili ko hikalimtan ang tanan
Hindi ko kakalimutan ang lahat
Kay ikaw kining niining kasingkasing
Kasi ikaw ang laman ng puso ko
Sundon ko ang tanan nimong gusto
Susundin ko lahat ng gusto mo
Bisag og sakit pa sa akong (3x)…bout
Kahit na masakit sa aking (3x)… loob

NOTE: The video shown here is not an official music video released by Nfocus Band.

 
Leave a comment

Posted by on November 2, 2010 in Cebuano to Filipino, Kantahan

 

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

 
