RSS

Mao Kaha Kini ang Gugma by Thavawenyoz (feat. Boun-Z & C-loy)

13 Sep

Sukad nga na himamat ka
Mula nang makilala ka
Kanunay ka nalang gi huna-huna
Palagi ka na lang iniisip
Sugod sa akong pag-mata
Simula sa paggising
Ug sa pag-tulog ko gi damgo ko
At sa pagtulog ko, napapanaginipan ko

Mao kaha kini ang gugma?
Ito na kaya ang pag-ibig?

CHORUS
Kanindot ba ning gugma
Ang ganda naman nitong pag-ibig
Kalipay nga way sama
Kaligayahan na walang katulad
Kanindot ba ning gugma
Ang ganda naman nitong pag-ibig
Kalipay nga way sama
Kaligayahan na walang katulad

Karon ako nalibog na
Ngayon ako ay naguguluhan na
Nag-hinam-hinam nga makit-an ka
Hinahangad na makita ka
Apan kong ana-a kana
Pero, kung nariyan ka na
Mukurog akong tuhod di ka istorya
Nanginginig ang tuhod ko, di nakasasalita

Mao kaha kini ang gugma?
Ito na kaya ang pag-ibig?

REPEAT CHORUS

RAP
Ka kusog ug pitik sa akong kasing-kasing
Napakabilis ng pintig ng aking puso
Palihog ayaw tungaa na murag gigunting
Maari bang huwag mong hatiin na parang ginupit
Kay magluya unya ko, muhilak gani ko
Kasi baka manghina ako, mapaiyak pa ako
Wala koy ginapangandoy kung dili ang gugma nimo
Wala akong hinanahangad kung di ang pag-ibig mo
Mao kaha kini ang gugma?
Ito na kaya ang tunay na pag-ibig?
Masking unsa imong buhaton ganado kaayo ka
Kahit anong gawin mo, ganadong-ganado ka
Kalami mabuhi kung naay gugma
Kay sarap mabuhay kung mayroong pag-ibig

REPEAT CHORUS

Bahala na’g di ka isturya
Bahala nang hindi nakasasalita
Bahala na’g di ka isplika
Bahala nang hindi ka nakakapaliwanag
Kalipay nga hilabihan
Lubos na kaligayahan
Ang kaanyag mo masud-ungan
Ang kagandahan mo naaaninag

Mao kaha kini ang gugma?
Ito na kaya ang tunay na pag-ibig?

REPEAT CHORUS

 
Leave a comment

Posted by on September 13, 2010 in Cebuano to Filipino

 

Tags: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
