RSS

Lingin by Aggressive Audio

13 Sep

LINGIN
(BILOG)

Ang among balay…. lingin
Ang aming bahay…bilog
Ang among atop……lingin
Ang aming bubong…bilog
Ang among bintana…lingin
Ang aming bintana…bilog
Ang among pultahan..lingin
Ang aming pinto…bilog
Ang among kwarto….lingin
Ang aming kwarto…bilog
Ang among bong bong..lingin
Ang aming dingding…bilog
Ang among hagdanan
Ang aming hagdanan

REFRAIN
Pwerting lingina
Napaka bilog
Ha…
Ha…

Ang among lamisa….lingin
Ang aming mesa…bilog
Ang among bangku….lingin
Ang aming upuan…bilog
Ang among aparador..lingin
Ang aming aparador…bilog
Ang among lantay….lingin
Ang aming kama…bilog
Ang among kabinit…lingin
Ang aming cabinet…bilog
Ang among takori….lingin
Ang aming takure…bilog
Ang among kutsilyo
Ang aming kutsilyo

REPEAT REFRAIN

CHORUS
Ang among chorus
Ang aming chorus
Lingin lang gihapon
Bilog pa rin
Kay wala nay laing lyrics
Kasi wala nang ibang lyrics
Lingin lang gihapon
Bilog pa rin
Kay ang atong kinabuhi lingin
Kasi ang ating buhay ay bilog

Ang akong ulo…..lingin
Ang aking ulo…bilog
Ang akong mata….lingin
Ang aking mata…bilog
Ang akong ilong…lingin
Ang aking ilong…bilog
Ang akong baba…lingin
Ang aking bibig…bilog
Ang akong dughan..lingin
Ang aking dibdib…bilog
Ang akong pusod…lingin
Ang aking pusod…bilog
Ang akong periko (Naa’y version nga “itoy” ang gamit nila)
Ang aking loro (May version na “tuta” yung gamit nila)

REPEAT REFRAIN
REPEAT CHORUS
INSTRUMENTAL
REPEAT CHORUS

Kay ang atong kinabuhi lingin
Kasi ang ating buhay ay bilog
Kitang tanan sa kalibutan lingin
Tayong lahat sa mundo ay bilog

 
Leave a comment

Posted by on September 13, 2010 in Aggressive Audio, Cebuano to Filipino

 

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

 
